Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DBoard|

/ S .

I'm back !
Tuesday, March 17, 2015 | 6:03 AM | 0 ChickyCherry

Hai assalammualaikum ;) . Guess how old i am now ? 18 year old hengkoo aku sekarang . But tak official lagi . Alhamdulillah da habis sekolah da aku . Just tinggal tunggu panggilan untuk futher study dekat universiti . Kalau ada rezeki dapat la aku pergi ke uitm . Kalau takdapat hmm redha ;') . Bila kite cerita pasal habis sekolah ni rasa lega gila kot . You know why , time aku form 5 dulu , masyaAllah banyak aktiviti ;( . Lifeless sangat aku time tu . Dengan aktiviti kokonya tiap isnin dan rabu . Dengan latihan rentas desanya setiap selase petang bagi rumah biru . Kelas bukan habis awal . Lambat kot ;( . Itu lah dugaan masa aku sekolah dulu time awal bulan . Itu baru awal bulan wehh !

Hmm da masuk pertengahan bulan sampai nak spm tu haa jangan di mention mention xD . Memang teruk habis ahh . Tayah cakap . Tusyen itu lain , tusyen ini lain . Padahal sama jea semua . Kat sekolah jugak just cikgunya lain lain . Boleh dikatakan tusyen sekolah memang haghi haghi la . 7.10 pergi sekolah haa pukul 6 aku sampai rumah . Berapa jam aku belajar tuh ? Calculate la sendiri ;3 . Lepaih tu balik rumah tu hingat boleh rehat sesenang ? Dak weh . Buad lagi hw yg cikgu bagi ;( . Memang teruk sangat time tu . Tapi nak buat cemane . Kite nak tuntut ilmu kan . Nak tuntut ilmu memang banyak dugaan . So just be patient . Ada hikmah insyaAllah . Jangan risau . Allah selalu berada di sisi hambanya yang bersabar .

That is one of the challenges that i have experienced time sebelum spm . I'm sure orang yang da lepas spm ni mesti senasib dengan aku or worse than me idk la kan xD . But time spm tu memang tak cukup tidur ahh . Sebab apa ? sebab sebuk study -,- . Time exam kimia addmath fizik lk sejarah semua aku bangun pukul 4 pagi nak baca balik apa yang aku study . Then sampai sekolah pun baca balik . Ya Allah da masuk dewan time tengah jawab paper boleh mengantuk . Seriesly wehh ;( . Senang kata setiap kali jawab paper memang mengantuk ahh . Memang tak boleh nak cakap apa . Jawab aje lah dengan mata mengantuk ni ;3 

So da lepas spm nih memang lega gile ahh . Tayah bangun pagi nak sesiap pergi sekolah . Kenkadang rasa seronok nengok adik sesiap pergi sekolah meanwhile aku duduk rumah aje like a boss . Kerja pun tak . Haha what a life duit tak masyuk xD

Thanks for reading!

The Webmaster



Assalamualikum! Hi I'm Syyazaa. Saya hanya gadis tumpangan di bumi Allah yang masih mengharapkan keredhaannya dan kemaafannya . :'D . My second blog syyazaa


Tagboard



letak link kalau boleh.
Be nice k kat sini :)
Kita boleh kawan :D
No COPYCATS.

Now Playing






Credit



Template : Aina Hanani
Background : Sis Una
Image : We ❤ it
Best view : Google Chrome
Sucks on Mozilla and Internet Explorer